Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Klantenservice


Jan Bols heeft service hoog in het vaandel staan. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat als de service ontbreekt, je niet graag terugkomt. En natuurlijk willen wij er alles aan doen om jou als klant zo lang mogelijk plezier te geven van onze producten en diensten. Echter kan er ook wel eens iets verkeerd gaan of onduidelijkheid zijn. Daarom staan wij met onze klantenservice graag voor je klaar.

Je kunt ons gerust bellen, mailen of persoonlijk komen bezoeken als je:

Vragen hebt
Wij houden niet van onduidelijkheid en nemen die onduidelijkheid graag zo spoedig mogelijk weg. Daarnaast bestaan er géén domme vragen. Geen enkele reden dus om ze niet te stellen.

Suggesties hebt
Wij hebben het wiel niet uitgevonden en proberen daarom dagelijks ons aanbod en onze dienstverlening te verbeteren. Jouw input is daarbij van onschatbare waarde. Help ons bij het verbeteren van onze winkels en webshop en maak kans op een waardebon!

Klachten hebt
Oeps, iets zit je even helemaal niet lekker. Geef ons een tweede kans en we proberen graag een oplossing te bieden.

Wat kun je van ons verwachten?
Wij nemen service voor onze klanten heel serieus. Voor ons voelt het als een sport om onze klanten zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn. Daarom willen we zorgen dat jij contact met ons op kan nemen via de kanalen die bij jou voor handen liggen. Stuur je vragen, suggesties of klachten naar ons toe en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Zijn er vragen, stel ze dan gerust. Wij streven ernaar om (op werkdagen) binnen 24 uur een helder antwoord te geven. Graag tot ziens in onze webshop en veel plezier/succes met je schaatsen.

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.